Menu

poniedziałek, 7 lipca 2014

~ Heyy :3 ~ Przygotowania do serii ~

Witajcie! :3 To ja lovendi, to jest post powitalny więc niestety będzie krótki, ponieważ za bardzo nie lubie o sobie opowiadać :c... To co zaczynamy?

Jestem Jula, mam 12 lat. W tym roku idę do 6 klasy. Urodziny mam 05 listopada, mój znak zodiaku to skorpion. Kocham czytać, projektować i malować, dlatego zdradze wam, że będzie seria o malowaniu moviestars :) Prowadzę 2 blogi, z tym 3. Możecie mnie znać z bloga moviestarplanet.blogspot.com, albo z mojego bloga mystarmice.blogspot.com, serdecznie zapraszam do czytania i komentowania postów :> Bardzo się boję reakcji osób ktore mają mnie poznać, ponieważ nigdy nie wiadomo jakie mają wymagania. Mam hasztag ( jak wy tam nazywacie :D ) #Jul, a moja nazwa to Julacz xd Więc zawsze możecie pod postem napisać np. #Jul jeśli odpowiadają wam moje posty, albo poprostu mnie lubicie :3 Ja mam zawsze tak, że jak jedna osoba zrobi bądź napisze mi coś miłego to strasznie się ciesze :-) Teraz podam wam gdzie możecie się ze mną porozumiewać.

Skype- IzzyWizzyIggyxoxo
MSP- lovendi
Transformice- Zyuzi
Email- natalkaxde@gmail.com
Gg- nie podaje ( tylko osobom które znam )
Twitter- Nie podaje ( chyba, że cię znam ;p )

Tak więc to chyba koniec posta, a i jescze jedna sprawa.
Będzie seria w której maluje moviestars, więc proszę o zgłaszanie się pod tym postem, a ja wybiorę 4  osoby, a raczej 3, ponieważ jedno miejsce zajęła specjalnie cukierkova! :)



A teraz was gorąco pozdrawiam i narka ;* <3/ Julacz ( lovendi )

9 komentarzy:

  1. Świetnie, że są nowe redaktorki! Czekam na twoje posty, myślę że będę miała co czytać :) +Fajnie jak byś moją moviestar narysowała :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa kolejnych postów :) #jul

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi cię poznać Julio ;3 Cieszę się, że będziesz pisała posty na blogu Porshii <3

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie dawajcie do tego gg albo twwetera jak macie pisac, ze nie podawacie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam... Ale jest napisane, że podaje osobom które znam :D Pozdrawiam, julacz :) Która obiecuje, że się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, hah. XD Czy mi się wydaje, ale przypadkiem nie pisałam z tobą na blogu Kruffki? O: + Narysujesz mnie? *0*
    ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  7. #Jul Miło Cię poznać : 3 Już nie mogę się doczekać kolejnego Twojego postu : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)