Menu

piątek, 4 lipca 2014

Nowe tło!

Hey wam!
Tu Nat, zauważyłam że od wczoraj na MSP panuje nowe tło, animki, nowa kolekcja itd.... Szczerze mówiąc nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego dla siebie, ale postanowiłam sobie coś zrobić bardziej miętowego z białym i czarnym, bo z tego powstają całkiem ładne komplety, no i kupiłam sobie sukienkę z nowej kolekcji, buty z poprzedniej, oraz włosy z poprzedniej i wyszło całkiem ładnie, strój też nie drogi :)

Po zakupieniu zrobiłam także looka, więc możecie spojrzeć, zapraszam :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)