Menu

piątek, 18 lipca 2014

HEJTUJCIE NAT :*

Hey wam!
Tu Nat, teraz same hejty na mnie :D na forum napisałam, żeby mi pomogli w tym durnym filmie którego nawet nie powinnam tworzyć, a tam komentarze typu "Potnij się łyżką <:", wchodzę na bloga, sprawdzam komentarze a tam że się chwalę i szpanuje i było jeszcze takie coś "hujowy blok" < naucz się dziecko pisać, wtedy pogadamy.
Jestem wytrwała, ale do czasu. Teraz przeginacie, po co ja mam się męczyć pisząc tyle postów a wy macie to za przeproszeniem głęboko w dupie?! ile razy mam pisać, że jeśli masz coś do mnie to tu nie wchodz, nie komentuj i stul ten pysk za przeproszeniem bo ja mam dość!
Psujecie mi psychikę, teraz myślcie sobie o mnie co chcecie ale ja powiedziałam dość!
ciekawe czy wytrzymacie, jakbym tak przestała pisać na blogu i wchodzić na MSP, hmm.... Ciekawie by było :)
Walcie śmiało te swe hejty, ja się pośmieję, ponabijam i na koniec skomentuję. Filmów na waszą prośbę już NIE ROBIĘ, i robić nie będę, bo widzę że tylko cenicie tych filmy co były w top parę razy :)
PS
Nie będę już nikomu pomagać w levelu, oglądać filmów, po prostu nic. Ukarze się moja twarz z wrednej strony, przefarbuję się na rudo bo wiecie, to co rude to wredne - tak mówią :)

Niezbyt pozdrawiam, ale niech Wam będzie
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Ale hamstwo :c A tak w ogóle,śliczny szablon taki "inny" :D Bardzo ładny ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat, nie przejmuj się tymi psycholami.. Po prostu zazdroszczą... Aha, i masz prześliczny szablon :** Pozdrawiam / Monika123587

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat nie martw się. Oni ci po prostu zazdroszczą. Hejterzy nie mają swojego życia przecież. Pozdro dla tych którzy kogoś hejtują a ich nie znają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie tylko hejtowac by mogli -,- Żałosne. Zamiast docenić innych pracę...+Też uważam, że super szablon Ci wyszedł i wgl nowy wygląd :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh ... Oni ci zazdroszczą bo sami pewnie nie mają bloga i nie umią robić takich fajnych filmów tak jak ty ;') A jeśli ktoś cię hejtuje to miej to głęboko gdzieś *-*
    PS. Nowy szablon jest śliczny *.*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ktoś hejtuje innych to oznacza tylko że zazdrosci ; ) I masz pięęękny szablon *.*
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)