Menu

środa, 23 lipca 2014

IMVU

Hey wam!
Tu Nat, chciałabym wam napisać że zaczęłam ponownie grać w IMVU zresztą jak kiedyś. Grałam także w MSP, ale byłam uzależniona od tej gry, i postanowiłam sobie znaleźć inne zajęcie, zresztą tak jak teraz :D
W tej grze możemy się świetnie bawić, jest super. Gram tam często z kilkoma osobami z MSP, które też za bardzo tam nie wchodzą bo nuda. Nie bójcie się, to nie znaczy że porzucam bloga, bo tego nigdy nie zrobię - do czasu. Posty również będą takie jak zawsze i o MSP, także bez obaw kochani.

Gdybyście chcieli mnie zaprosić do znajomych na IMVU mój nick to Porrshia, zapraszam was do grania!
Rejestrujcie się i pobierajcie już teraz! :D >>>KLIKNIJ<<<
Bardzo fajna i ciekawa gra


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. To może się zarejestruje... Bo tylko MSP xd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie da się zajerestrować :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, co to ;p Ale się dowiem i zacznę może grać :D

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. A napisałabyś jak to wszystko zrobić? Ale ze zdjęciami. Plisss... bo nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  5. IMVU może być nawet spoko ; d
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)