Menu

środa, 23 lipca 2014

Gorąca trójka - Podziękowanie

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj siedzę sobie spokojnie a tu nagle wiadomość "Hej Nat, gratuluję drugiego miejsca w rankingu!" A ja się pytam "Jakiego rankingu? O.o" No nie wiedziałam o co w ogóle chodzi, a potem koleżanka podała mi linka i skierowało mnie do bloga Abieski (>>>KLIKNIJ<<<), w którym byłam w pewnym poście "Gorąca trójka" na drugim miejscu

A tutaj link do tego posta: >>>KLIKNIJ<<<
Szczerze? Nigdy bym się nie spodziewała takiego posta o mnie, chociaż jest ich wiele :D

Dziękuję bardzo za to wszystko, doceniam pracę włożoną w tego posta, i jestem dumna i zadowolona. Gdyby nie moja koleżanka, nie wiedziałabym o co chodzi :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. No bo jesteś najlepsza xd Gratulacje :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz lat teraz? SUPER POST!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także Gratuluję.
    Pozdrawiam Justysia#

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)