Menu

sobota, 19 lipca 2014

Gif

Hey wam!
Tu Nat, idę teraz robić gifa dla osoby, która mnie o to poprosiła. Do tej pory pisałam tylko o babci bo jest akcja, ale w sumie to nieważne. Jestem wkurzona bo moja wredna i upierdliwa babka weszła mi do pokoju, wzięła weszła mi na łóżko i kurde nie chce zejść bo ona sobie będzie tu leżała i wszystko komentuje, co tak, co nie tak, co tu ma być a co nie NIE NAWIDZĘ swojej babci, chyba każdy to już wie....... Ona jest taka wredna i czepialska że masakra ;__; nigdy nie sądziłam że babcia może być tak wredna, po prostu jej nie cierpie .......... Jeszcze tymi ohydnymi girami macha jezus.......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Szanuj babcie swą XD /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest z babciami;_; Pozdrawiam ciasteczkolla

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam babci, więc nie wiem, jak to jest XD Ale ... troszkę to dziwne ;o XDD

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. XD Rozwalilo mnie "Jeszcze tymi ohydnymi girami macha jezus " ; D
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)