Menu

piątek, 18 lipca 2014

Dziękuję♥

Hey wam!
Tu Nat, chciałabym podziękować wam za wspieranie mnie w każdej sytuacji, za zrozumiałość i po prostu za wszystko. Czasami ze złości ponoszą mnie emocje i piszę posta, który nawet nie jest estetyczny ale to po prostu z nerwów. Jestem osobą cierpliwą, lecz do czasu i jak ktoś serio zajdzie mi za skórę nie odpuszczam sobie, i piszę to co myślę, inaczej walę prosto z mostu i tyle. Mam nadzieję że zrozumieliście moje zachowanie, to jest po prostu wkurzające gdy ktoś ciebie krytykuje nawet cię nie znając..... Nie rozumiem osób walących hejty do osób, których nie znamy. Ja tego osobiście nie robię, jak już to tylko się odwdzięczam tym samym jak ktoś hejtuje mnie wcale mnie nie znając.

A teraz przepraszam, słabo mi..... Moja mama jest jakaś nie normalna, wypsikała mój cały pokój lakierem do włosów bo sobie robiła, i mi jest tak słabo że ciągle mam bóle głowy.....
Chyba się położę

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Wszyscy cię rozumią ;) Też nie rozumiem osób które hejtują innych mimo tego że ich nie znają :(
    I mam nadzieję że przejdzie ci ból głowy ;*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadzierają z Tobą, zadzierają z Królestwem Bobrów XD!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuje się pod komentarzem Cukierkova! ; 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie potrafię zrozumieć takich ludzi, no ale nic na to nie poradzisz ;/ /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)