Menu

sobota, 5 lipca 2014

Dziękuję serdecznie

Hey wam!
Tu Nat, gdy wystawiłam swoje okropne zdjęcie, to zobaczyłam że jest na niej dość dużo komentarzy, postanowiłam je przeczytać a tam praktycznie same pozytywy:

Jest ich więcej, ale nie chciało mi się robić kolejnej foty bo po co jak sobie możecie sami zobaczyć je w poście z moim zdjęciem: >>>KLIKNIJ<<<
Nie sądziłam, że będziecie tacy mili w stosunku do mnie, bo wiele osób zauważyłam że teraz hejtuje jak ktoś pokazuje swoją prawdziwą twarz, ale wtedy wychodzi jego prawdziwe oblicze :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Jak można hejtować taką ślicznotkę jak Ty? ; ) ; p
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Na serio jestes ładna *-*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równieź uważam, że jesteś ładna.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)