Menu

środa, 9 lipca 2014

Dziękuję Ci .

Hej ♥
Chciałam teraz napisać posta specjalnie dla Nat . Proszę,jak chcecie to hejtujcie,uważajcie,że to tylko po to,aby się podlizać itd...
Lecz nie...Chciałam to powiedzieć tak bezinteresownie,a blog to miejsce gdzie ona może to bez problemowo zobaczyć. Ok,to ja już zacznę...

Nat,wiem,że nie znamy się długo,ale Ty mimo to zaufałaś m.in. mi ,abym mogła pisać tego bloga za co Ci chce podziękować. Pisałaś posta,że nie wiesz,czy nie oddać komuś tego bloga .
NIE ODDAWAJ GO ZA ŻADNE SKARBY !!!
Masz tego bloga już długo,namęczyłaś się,aby go napisać,napisałaś już ponad 1.000 postów !
Jest to niesamowite,że chce Ci się go pisać,że poświęcasz w to całe swoje serce i za to Ja i na pewno inni czytelnicy tego bloga chcemy Ci podziękować.
Robisz to dla Nas,abyśmy go czytali,dajesz nam poradniki,dostarczasz humoru ,ale czasem są chwile,kiedy na blogu panuje smutek. Nie ma co trzeba pisać dalej. Twoje posty są najlepsze na świecie,jakbyś przestała pisać swojego bloga to ja tu i teraz mówię,że ja też opuszczam bloga !
TY KOŃCZYSZ TO JA TEŻ.
Jesteś,mądra,zabawna,na pewno ładna i MŁODA XD
Jesteś śmieszna i masz poczucie stylu . Zawsze dbasz o to,by twój blog wyglądał idealnie -  i tak jest .
Dbasz,aby twoja MovieStar wyglądała bajecznie-i tak właśnie jest .
Pisz dalej i rób to co kochasz,twoje posty są najlepsze i nie przejmuj się 2-3 osobami,które hejtują,lub będą Cię hejtowały .
NA ŚWIECIE JEST 7 MILIARDÓW LUDZI .
Z czego łącznie w całym życiu będzie Cię czytało 36 milionów :D
Czego Ci życzę.

To tyle,chciałam tak tylko Ci to powiedzieć .
JAK CHCESZ TO HEJTUJ MNIE TO NIE RUSZA ...

Pozdrawiam <3

Dominiczka ^.^

4 komentarze:

  1. Nat, dziękujemy za wszystkie posty i poświęcony dla nich czas :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda ;3 Dziękuję Nat za to, że pisze dla nas takie wspaniałe posty ;')

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)