Menu

piątek, 11 lipca 2014

Droga Martina na forum ._.

Hey wam!
Tu Nat, zapewne znacie Martine, tak to ta co niby chciała mi bloga hacknąć i zrobić nagłówek "Porshia suka", na początku wystraszyłam się, ale wiem że ona kłamała bo nie dość że tego nie zrobiła to ciągle powtarzała jakieś różne śmieci na ten temat. Również podsuwała mi fakt, że to ona niby zrobiła ten blog "Nikuss suka" i u Lyod "Lyod suka" taa.... Bo jej uwierzę, a teraz spotkałam znowu kochaną Martinę na forum, urocze nie kocha Gabrielskiego ojj:

Po tych wszystkich komentarzach od razu uświadomiłam sobie, że mieliście rację. Prawie każdy ją zna, ale raczej nie z dobrej strony i się nie dziwię.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Ale ona ma problemy ;c Do psychiatry zapisać :D To najlepsze rozwiązanie C:

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kocha już gabrielskiego? : o Ale mnie to interesuje ;_; Widać stara się być sławna z głupich postów na forum ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne dziecko NEO, ah... MSP schodzi na psy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest fejmem!!! Ja ją koffam <3<3<3 -_- /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak siedzialam na forum to caly czas jakies jej tematy np. O Gabrielskim ;-; /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)