Menu

środa, 16 lipca 2014

Dosyć!

Hey wam!
Tu Nat, niektórzy mnie tak wkurzają, że tu się kurde nic robić nie da! zakładam moderowanie komentarzy, tyle na ten temat, nie obchodzi mnie już niektórych zdanie, ale jest to nieznośne, od tej pory macie przestać.....
Zachowujecie się tak, jak do Saszan, widzieliście jej filmik na youtube "HEJTUJMY SASZAN" ? z zupełnością się z tym zgadzam, i kieruje to także DO WAS;_____; tylko że pewne rzeczy u mnie są inaczej, ja mam fandom no i jestem Nat a nie Saszan.........


Nie, nie obchodzi mnie to czy ktoś ma coś do mnie, czy nie, ale wisi mi to ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. No ;_; Zapewne większość osób która Ciebie hejtuje ma ból dupy c;
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, twój wybór :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię o twoją decyzję :c Takieosoby są strasznie ddenerwujące ;__;

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, pozdrawiam na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)