Menu

czwartek, 3 lipca 2014

Dennim

Hey wam!
Tu Nat, pewnie ostatnio dużo słyszeliście o kolejnej moim zdaniem zmyślonej "hackerce" Dennim. Jest to wszystko trochę dziwne, bo ta Dennim ciągle wchodzi na konto Adrian112266, oraz na jego konto na xat. To podejrzane, bo przecież na nikogo jeszcze nie wchodzi tylko ciągle na niego, więc mam swoje przypuszczenia, że to po prostu może być Adrian tą całą Dennim....
Najbardziej wkurzył mnie jego film "xxporshiaxx to kupka", tak się na niego wkurzyłam że mu napisałam, że ma się ode mnie odczepić....A on mi tu bredzi, że chce mi oddać swoje konto, ale na kij mi jego konto? mam swoje, a tym bardziej nie potrzebuję konta chłopaka.
Zobaczcie jaki on ma film:

Wiecie co? i ja się dziwię że ten film miał na początku 5 gwiazdek....
Zgłaszam to.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)