Menu

wtorek, 15 lipca 2014

Czyżby znowu limit?

Hey wam!
Tu Nat, ostatnio na modemie mam jakieś koperty z aż trzema wiadomościami, jednak nie mogę ich odebrać bo trzeba się gdzieś zalogować, a gdzie to ja nie wiem i mama także nie wie, jest pole do logowania ale co my mamy tam wpisać, jak nie mamy żadnego konta związanego z tym? D:
Ja się zaczynam już bać, bo gdy mam jakieś wiadomości to pewnie znaczy, że limit mi się kończy.... A co jeśli się tak nagle skończy i nawet nie będę wiedziała kiedy będzie, i kiedy się kończył?

Mam dosyć, te wszystkie nety są do niczego >.<

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Może pogadaj z firmą z której masz neta i się dowiedz o co chodzi?
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nigdy limitu nie miałam na moim, ale popieram pomysł Taylor2584.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ci pisalam w inym poscie, jak poinformowałas nas, ze masz nowego neta LTE. Ja tez mam LTE i nam nie mowili, ze tam sa limity, a tu okazalo sie, ze jednak sa. Przez to pod koniec miesiaca wylacza mi internet i nie da sie kompletnie nic zrobic. Zawsze za neta placimy 65 zl miesiecznie, a przez limity az 90 zl. No wiec nie mamy neta i placimy wiecej - zycie. Bylismy z tym w tej firmie, ale powiedzieli, ze zapewne duzo internetu wykorzystujemy - a wcale tak nie jest, bo nawet nie mamy na czym, jedynie na komorkach ewentualnie tablecie (komputer i laptop - zepsuty). Taie firmy po prostu oszukuja i wgl, nic z tym nie zrobisz :) Przepraszam, ze takie dlugie. Bledy - bo pisze z komorki :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że to nie prawda :C

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)