Menu

niedziela, 13 lipca 2014

Coś o Babci Lidii

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj pisałam posta o tych babciach typu babcia', babcia lidka itp.... Mówiono mi, że są one bardzo wredne, ale gdy poznałam babcię lidię bliżej, to okazała się bardzo fajną osobą. Oczywiście, że nie ma ona 114 lat, a konto dla beki to ja też czasami robię, pewnie większość was już pisała ze mną lub widziała mnie na chat, jak po prostu robię sobie żarty :P
MSP już staje się nudne, więc moim zdaniem to może i dobrze że są te babcie, przynajmniej nie ma nudów, można się pośmiać, ale z niektórymi porozmawiać jak człowiek i jest fajna atmosfera. Dzięki waszej i w sumie jej pracy, zarabia ona dość dużo i cieszy się levelem. Ma również konto z 15-16 levelem, którego niestety nie chce nam zdradzić, ale podobno będzie jakieś oddawała w konkusie, gdy na jej blogu pojawi się 1000 wyświetleń.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. : 3 Nie mogę się doczekać konkursu z kontem XDD
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że ta "babcia" jest miła ;3

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez czasem lubie sie posmiac na MSP. W koncu to nic zlego :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam własnego obojniaczka, udaję na nim Conchitę Wurst

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)