Menu

czwartek, 31 lipca 2014

Cisza nocna - Irlandzkie MSP

Hey wam!
Tu Nat, jak siedziałam na GG ktoś mi napisał, że o północy na Irlandzkim MSP można wchodzić w pocztę i te rzeczy które blokują na naszym Polskim MSP i podobnie na Irlandzkim można wszystko wszystkie te czynności wykonywać.
Może jak usiedzę do północy to sprawdzę i jutro wam powiem, ale to jak mi się będzie chciało bo nie gram w MSP jak wspominałam.
PS w ostatnim poście będę odpowiadać na Wasze pytania mi zadane.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Hmm... ciekawe. Trochę nie fair jakby mogli pisać w trakcie naszej ciszy nocnej i wgl ;/ /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne :o Zgodzę się z Natalią - to jest strasznie niesprawiedliwe ;/

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas tez tak jest. Bylk gdzies okolo 00.00 albo juz byla i weszlam. Wyskoczylo mi ostrzezenie ale zniklo i mi weszlo .

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas tez tak jest bo mi wyskoczylo ze nie mozna i mi zniklo i weszlam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Msp coś knuje....najpierw te blogi i odblokowana cisza na irlandzkim.Hmmm...dziwne O_O /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez sensu ;-; Zero równości. My musimy czekać caaaałą noc by móc pisać a oni nie. ;_;
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to bug przez zmianę czasową dzień z nocy .-.

    OdpowiedzUsuń
  9. Msp chcę nas zniszczyć. Najpierw te niby z ciekawości pytania o blogi (a przecież o blogach nie można pisać na MSP) a teraz nierówność...Coś jest grane

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)