Menu

sobota, 12 lipca 2014

Cisza dzienna

Hey wam!
Tu Nat, dużo z Was opowiadało mi o jakiejś ciszy dziennej, nie wiedziałam na początku o co chodzi, ale później już było wszystko jasne.... Pewna osoba opowiedziała mi o tym, i teraz już wszystko wiem, ale więcej się dowiedziałam z bloga z którym współpracuję (patricia45-msp.blogspot.com), i postanowiłam przeczytać to, co było na zrzucie ekranu z forum:

(zdjęcie zostało wzięte z bloga patricia45-msp.blogspot.com)
Myślę, że ta cisza dzienna to lekka, a może nie lekka tylko dość ostra przesada.... No bo przecież każdy je swoje śniadanie, obiad i kolację o innej godzinie, nie musimy być temu równi a przede wszystkim to są zapewne jakieś żarty, bo ta użytkowniczka to żaden moderator, i nie powinna od razu nam wytykać co będzie, a co nie....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Ludzkie myślenie -.- /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio ? Cisza dzienna ? ;_; Już niedługo MSP będzie takie jak panfu.pl - wogóle nie będzie można pisać z innymi. -,-

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika W. ma racje... /irute1

    OdpowiedzUsuń
  4. Np. ktos je sniadanie o 10 i sobie je przy komputerze a ja o 11 to nie moge pisac. Zenada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo na msp będzie można się tylko logować (y) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE BIERZ WSZYSTKO NA POWAZNIE EJ XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież to by ta gra już nie miała sensu jak by zrobili cisze dzienną. Bo chyba w tej grze ważnym elementem jest rozmawianie z innymi graczami, c'nie?
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  8. O LOL, teraz będzie jak w panfu, zobaczycie, za miesiąc usuną w ogóle chat itp. by dzieci były ZUPEŁNIE W MILION DZIEWIĘĆSET DZIEWIĘĆDZIESIĄT DZIEWIĘĆ PROCENTACH bezpieczne ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta osoba, która zrobiła ten temat ma bana na zawsze i ma Martinę836 w naj, więc widać, że to jakiś dzieciak, któremu się nudzi. A ja kiedyś widziałam taki temat, że ktoś napisał "Podobno moviestarplanet od jutra będzie płatne. Usuwajcie konta" xD.
    Tak jasne, płatne będzie. Płatny jest vip, a same strony internetowe nigdy nie są płatne. Jak widać- za takie coś można dostać bana, jak dostała cisza dzienna ;D.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)