Menu

środa, 16 lipca 2014

Cisza Dzienna - profil

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie pewnie post o ciszy dziennej, którą zresztą opublikowała osoba z nickiem cisza dzienna? to postanowiłam zerknąć na jej profil, a tu proszę coś takiego:

Hmm, dlaczego nie mogę jej zaprosić do znajomych, najek, do chodzenia, wchodzić na jej profil, do domu, na pocztę, dać grafa, prezent i zrobić wymiany?
I zauważyłam, że ma ona w najkach tą naszą skromnie znaną hejterkę, która mi groziła zepsuciem bloga martinę, która pisała ostatnio na forum o jakiś kreskach na nogach czy kto to wie o.e

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. A ja nw o co chodzi z ta cisza dzienna ;-; /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty jedyna XD Też nie zrozumiałam tego, że będą jakieś "cisze dzienne" ;_;
      Taylor2584

      Usuń
  2. Mi się wydaje że zbanowali ją za to że wypisywała bzdury o tej całej "ciszy dziennej" ;-;

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bana na 4ever i tyle :)
    Mika2118 +,+

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie dostała bana od modów :/ No wiesz za to że podszywa się za moderatora MSP i oszukuje użytkowników MSP

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)