Menu

wtorek, 1 lipca 2014

Blokada za pierwszym razem B)

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj siedzę sobie na MSP a tu nagle dostałam takie wiadomości:


Wiecie co?
żeby życzyć komuś raka to na prawdę trzeba być tyranem, zwłaszcza jeśli mówi się to dziecku.....
Ahh no i zapomniałam napisać, że ona mnie chciała zgłosić za to, że jej nie odpisałam, to ja ją zgłosiłam za groźby i zgłaszanie za nic, i co ja widzę? po 10-ciu minutach zablokowali jej konto, ma bana :D

Oh ta królowa i jej opis:

aż szkoda, ah......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Błąd! Ja jej nie lubię B) / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona może zachorować teraz na raka prostaty xD

    OdpowiedzUsuń
  3. też do mnie pisała:/ ale ją zgłosiłam bo też chciała to zrobić:)
    i zablokowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Królowa! Jeszcze czego! A ja jestem 10-metrowym mikrobem C; /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem robot./ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  6. Co raz więcej tych ''królow''.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jej tak :D

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)