Menu

poniedziałek, 7 lipca 2014

Błąd/literówka w sklepie z animacjami + Look Good Mom

Hej :3 No więc tak jak mówiłam w poście powitalnym - pokaże wam błąd/literówkę w sklepie z animami :3 Prosz screeny XD
 Znajdż .. Nie znam takiego słowa :o Znam za to słowo znajdź :) XDD No więc jeszcze taki dodatek .. Pewnie nie spodziewaliście się posta z jakąś ciekawą stylizacją .. No to już możecie się spodziewać XD No więc macie oryginalną wersje looka "Good Mom" :

Paleta :

No więc .. Ten look mi się chyba najbardziej podoba ^^ On jest taki poważny .. Pasujący do osoby dorosłej :3

1 wersja kolorystyczna :

No też ładna ^^ Nie powiem, że nie XD Ok paleta :

2 wersja kolorystyczna :

Mróó ^^ Takie krejzi XD Okjej paleta :

 Oraz trzecia - czyli ostatnia wersja kolorystyczna :3 :

Ty jesteś ruda - da ! x-o XD Ok, paleta :

A i jeszcze coś co do kolorów włosów. Nie zaznaczałam ich na palecie bo uznałam, że jest to niepotrzebne. Ja to wszystkich wersji chciałam mieć po prostu inny kolor włosów, żeby się nie powtarzał. Ale tak naprawdę to do wszystkich looków można dawać różne kolory włosów, byle by były naturalne (moim zdaniem lepiej będzie to wyglądać bo to przecież mama, a mamy raczej nie mają np. fioletowych włosów. XD
No i to chyba na tyle .. Papatki bejbee ! XD

♥ lejdi130 ♥

5 komentarzy:

  1. Look jest niestamowity, kochana ty masz talent! ;* ~ Julacz, który się nudzi ;-; xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie błędy, wszędzie. A look naprawdę świetny! :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy look : ) Mi się bardzo podoba wersja 2 i oczywiście już czekam na następny post : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Modzi powinni patrzeć uważnie na to, czy pojawi się jakaś literówka ;_; A look jest wspaniały *-*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. czy można kupywać twe nieziemskie looki!?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)