Menu

sobota, 12 lipca 2014

Babcia Lidia

Hey wam!
Tu Nat, teraz głośno jest o tych "babciach" na MSP, lecz ja tego nie rozumiem. Po co robić takie konta, żeby być trochę "znanym" na MSP? to nic szczególnego nie daje, w największych przypadkach wyzywanie, krytykowanie i hejtowanie co w przypadku "Babci Lidki" jest dość szczególne, co sama zauważyłam(na forum pisali o niej dość dziwne rzeczy, dlatego tak napisałam). Babcia Lidka jest akurat fajna, widać po zachowaniu i pisałam z nią chyba raz....W tym poście wyrażę tylko swoje zdanie, więc to żadne hejtowanie jeśli o to chodzi. Gdy weszłam na bloga moviestarplanet.blogspot.com, to zobaczyłam kolejny post o tej "babci"

Hmmm...., to niemożliwe żeby babcia miała 114 lat, rzadko to się zdarza w naszych czasach..........
A nawet jeśli ma, bo każdy ma do tego prawo, to by nawet nie dotknęła komputera, musiałaby się trzymać pod opieką drugiej osoby, bo aż tak starszej osobie na pewno potrzebna jest opieka, i to trochę dziwne żeby taka "babcia" mogła tyle robić......
Ja to traktuję tak normalnie, jednak myślę że to jakaś dziewczyna sobie robi "jaja"
No i żeby babcia miała taki nick..........(o ile była to ona)

No nie sądzę, żeby typowa babcia się tak zachowywała.....
Jakbym ja miała 114 lat to bym nawet nie wiedziała gdzie jest guzik od myszki, no sorry taka prawda.
Babci Lidki się nie czepiam, bo jest fajna przyznam tylko po prostu każdy ma swoje zdanie i nie ma powodów do hejtów, tu jej blog: http://babcine-msp.blogspot.com/ zapraszam do niej ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Wądpie, żeby starsza pani umiała się obsługiwaać laptopem bądź komputerem ;p A grą to już tymbardziej ;d

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie prawda, najstarszy człowiek na świecie jest mężczyzną, ma 111 lat i mieszka w Nowym Jorku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Co raz wiecej tych babć na msp. XXI wiek XD co do komentarza powyżej to najstarszy czlowiek na swiecie jest starszy, ale nie pamietam ile dokladnie :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babcia Lidia jest spoko : 3 Też ją lubię,ale wątpię żę ma 114 lata ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Nat mam pytanie jak mogę się z tobą skontaktować? Np. na emaila ponieważ, mam pytanie dotyczące bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najstarszy był Li Qingyun, jedni twierdzą, że miał 197 lub 256 lat XD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyobraźcie se mieć taką bacie :o :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)