Menu

sobota, 19 lipca 2014

Babcia Lidia to...(...)

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj przeżyłam pewien szok, ludzie zaczęli rozpowiadać innym kim jest babcia lidia, i wszyscy pisali że to rzekoma muffinkowa12, a babcia lidia to jest jej konto do "fejmu"


Perfecte twierdzi, że jest jej znajomą z życia realnego ze szkoły. Podobno dziewczyny nie lubią się, ale ona coś mało wie o Babci Lidii, co mamy tutaj opisane w poście babci na jej blogu:
>>>KLIKNIJ<<<

Ale może być też tak, że i ona kłamie..... Ale niee..... Lubię babcię, chociaż może.......
Nie znam prawdy więc to tylko moje przypuszczenia, które nawet nie są zbytnio przypuszczeniami tylko to mój wymysł...

Hm.......
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Ja myślę, że raczej ma ona swoje takie normalne konto, ale nw... /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Natalią ;D Pewnie ma swoje konto ale nie babci tylko normalne ;p

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne ma "normalne" konto na MSP : D
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę, że Babcia Lidia jest 10 -latką, chociaż się nie przekonam. ALE nie ma na pewno 50 lat jak pisze ;-; JESTEM #POR Pzdr-Patga ;*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)