Menu

piątek, 4 lipca 2014

$ Anna german $

Hey wam!
Tu Nat, siedząc sobie na MSP pewna osoba napisała mi, że z pewną użytkowniczką o nicku $ Anna german $ na MSP jest coś nie tak, więc postanowiłam ją wyszukać, a tam taki opis:

Widziałam też, że ona wpisała się do księgi gości PotkieNight i wyzywała ją od idiotek, i że ona nie hackuje, ale PotkieNight usunęła te wpisy z jej księgi gości bo ich potem nie było, a następnie napisała jej groźbę na chat, że jeśli jej nie przeprosi w ciągu dwóch dni to ją shackuje.......
No i patrzcie co się stało D:

A potem możecie sobie spojrzeć, że PotkieNight wpisała się po własnie na Annę "I co? łyso?"
....
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Kiedyś się z nią przyjaźniłam. :o

    OdpowiedzUsuń
  2. DOBRZE JEJ TAK IDIOTKA ONA JEST

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ją. Ona miala konto jagoda i jakies liczby i je oddawac chciala kazdemu i oddala takiej jednej dziewczynie a teraz chciala mi oddac i ja obgadywala , ze ona jest chora i ze ma raka czy cos tam ale wkoncu mi nie oddala konta i zablokowala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam się bać : o
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  5. Boję się ;oo ._.

    Podrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam PotkieNight w znajomych i zrobiła ze mną jakiś film. :D
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam ją w znajomych, ale niemiła dla mnie była :/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)