Menu

wtorek, 8 lipca 2014

Ankieta ....

Hey wam!
Tu Nat, wciąż piszę na telefonie, ale chciałabym się was tak szczerze zapytać, czy wolelibyście abym to ja pisała posty, czy żebym oddała bloga komuś innemu?
Pytam szczerze, bo coś czuję że jednak większość z was woli posty redaktorek wakacyjnych, i nie mam pojęcia co mam o tym wszystkim myśleć. Mnie jako osobę nie mówiono że mam świetne jakieś posty, i że chcielibyście żebym nigdy nie odchodziła
Zawsze mnie to ciekawiło i zapraszam do udzielania odpowiedzi w komentarzu
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

13 komentarzy:

  1. Nikomu nie oddawaj bloga ! NIGDY. Nikt ciebie nie przebije w pisaniu postów x-o Ale uważam, że ty i redaktorki piszecie wspaniałe posty :3 Naprawdę, nikomu nie oddawaj bloga. :(

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Nat! Kochamy Cie! Nikt Ci nie pisze, że masz fajne posty i takie tam, bo to oczywiste, że TWOJE POSTY SĄ ZAJEBISTE! Heh, nawet zrymowałam ;p Nat, jesteś najlepsza i nie myśl nawet o oddawaniu komuś bloga bo ja bym tego nie przeżyła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. NiGDY nie oddawać bloga x-o Ja UWIELBIAM Twoje postyy (one tu są i tańczą dla mniee XDDDD) . Ale na serio! Nie ODDAWAJ bloga! :(
    /Por<3/
    -Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat! Ja mialam wrazenie, ze wiesz o tym, ze twoje posty sa najlepsze! Po prostu wakacyjne redaktorki radza sobie dobrze i dlatego je chwale, ale Ty nawet nie mysl o oddawaniu bloga, BO TO TY JESTES NAJLEPSZA! :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Nat, nie oddawaj nikomu bloga! Nie piszemy tego bo myślimy że ty to doskonale wiesz! Ale jak nie... :
    Jesteś najlepsza bloggerką jaką znam! Codzienne posty - no po prostu rzadkość! Styl - bez zarzutów. Cała ty - perfekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że redaktorki wakacyjne piszą dobre posty :3 Twoje nie są wcale gorsze. Powinnyście połączyć siły i może razem pisać posty?
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nasza kochana nat ;* Kochamy cb i tylko cb to, że nas chwalą to nie za bardzio się ciesze, ponieważ gdyby nie chwaliły to bym wiedziała, że nie potrzeba komentarzy tylko wiem, że jestem w tym dobra ;) Oczywiście pragnę waszych komentarzy, ale to nie konieczność :3 ~ Julacz co się nudzi XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nat!! Nie możesz! To twój blog i ty masz na nim piszać (kazanie) Redaktorki znajdują pomysły, ale ja i tak wolę twoje posty
    ksiądz mosa78

    OdpowiedzUsuń
  9. Nat ty piszesz wspaniałe posty :* To jest twój blog. Ty włożyłaś w niego wiele pracy :* /@(OLA)@

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nat naprawdę NIE oddawaj tego bloga!!! Masz tyle wyświetleń napisałaś wiele ciekawych i wspaniałych postów,masz tyle wiernych czytelników (w tym ja :P ) Napracowalas sie i dało to efekt.NIE ODDAWAJ TEGO BLOGA ZA NIC!!!! PORKONATOR 4 EVER !!!! /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)