Menu

niedziela, 1 czerwca 2014

Zwycięzca 4 edycji ;O

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj oglądałam XFactor no i jeśli ktoś oglądał, to Wie że wygrał:

Trochę się zdziwiłam, że on wygrał bo Marta i Anna zawsze miały jakoś więcej głosów, i więcej ludzi za nimi były a się okazało, że Marta Bijan ma drugie miejsce, a Anna trzecie :/
przyznam szczerze lubię Artema, ale spodziewałam się zwycięstwa dla Marty :/
(oto jej piosenka z Crisem Cabem w finale: >>>KLIKNIJ<<<)

szkoda, ale może i dobrze się stało bo dzięki drugiemu miejscowi Marta może nagrać swój hit :D
nie mogę się doczekać <3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. A na jakim to kanale i o której? /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szczęśliwa choć nie oglądałam. :D Zapraszam: Bzdurnopis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)