Menu

poniedziałek, 2 czerwca 2014

zemsta, serio?

Hey wam!
Tu Nat, nie no ja chyba się wyglebie do tyłu.
patrzcie co ona mi napisała na GG
(ja piszę na różowo a ona na czarno)


aha ......
ślepa jestem czy co?
ona chce zemsty bo poleciłam bloga Lyod i Patricia45?
czy ona jest chora?
tak w ogóle to mówię do Ciebie NewYork222 -,-"
żadnej zemsty mi nie zrobisz, bo nie masz prawa bo ja nic nie zrobiłam
NO KOMPLETNIE NIC
nie wiem o co ci kobieto chodzi bo NIC nie zrobiłam
ty jesteś jakaś dziwna o__O

i nie, nie będę się z tobą bawić w dzidzie i "zemsty" bo nie mam pięciu lat, wręcz przeciwnie-chodzę do gimnazjum ;)

lepiej się zachamuj, rób sobie o mnie nie wiadomo jakie posty że Ci coś odgapiam, bo to bez sensu bo ci NIC dosłownie NIC nie odgapiłam
ja nie wiem, może ci się coś przestawiło? ;O

lol -,-
wpisałam sobie jej nick na przeglądarce, i postanowiłam wejść na jej bloga -,- (newyork222-i-msp.blogspot.com/)

Oooo..... czy jest tu coś, co mam od niej zgapione?

*UUUU* nie ładnie ;)
ma zgapioną czcionkę ode mnie, tło (tylko w innych kolorach), przewijaczkę, kolor odtwarzacza
MAM JESZCZE WYMIENIAĆ?!

specjalnie tak napisałam, bo ty mnie oskarżasz że odgapiłam od ciebie polecanie blogów HAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAA
Jakoś innych się nie czepiasz, ale mnie już tak co nie ? ;)
tak się składa, że mam to już od miesiąca, i jesteś dziwna -,-
posluchaj no mi tu
KAŻDY ma prawo polecać czyjeś blogi, i nie myśl sobie, że tylko ty tak możesz
A NA TWOIM BLOGU BYŁAM PARĘ MIESIĘCY TEMU TYLKO RAZ
jakoś patricia45 się nie czepiasz, a też ma polecane blogi tylko że nie w zakładce ;)
dzikie to -,-
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. czytalam jej blog glupi na maxa z fona pisze sory za błedy /mosa78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak porshia krytykuje, to ty też musisz krytykować? C:

      Usuń
    2. A może ty po prostu nie wiesz, jak ciężko się bloguje? C:

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)