Menu

wtorek, 10 czerwca 2014

Zawiodlam sie -,-

Hey wam!
Tu Nat, dzis witam was w nie milej atmosferze, poniewaz obiecalam wam dzisiaj taki dzien smiechu, i myslalam ze do dzisiaj komputer sie naprawi, jednak sie pomylilam ;((

czy ten glupi laptop kiedykolwiek sie w koncu naprawi?!
czy serio nie moge pisac normalnie postów bo sie zmienil pasek startu?!
przeciez to jest chore
mam gdzies ta cala technologie, i mam dosc tego wszystkiego -,-
mój los chyba serio nie wrózy mi szczescia, skoro nawet nie moge pisac zwyczajnych postów dla was na blogu -,-

przepraszam, ze musze was przepraszac ponownie, ale ja nawet nie moge wchodzic na MSP a co dopiero na swojego bloga ;(
mam dosc, czasami chce mi sie po prostu beczec, bo przez takie malutkie gówienko nie moge nawet napisac zwyklych postów!

nikt nie wie co mi sie z tym kompem dzieje, to ja tym bardziej! -,-
po prostu mam DOSC!
aha i komputera nowego nie dostane w tym roku -,- bo bede miec srednia okolo 4.50, a musze miec conajmniej 4.75 na nowego kompa, czyli pasek! -,-"
staralam sie, to i tak jest prawie pasek, chodze do gimnazjum I NIE ROZUMIEM TEGO JAK MOGA MI ZA TAKIE COS NIE DAC TEGO LAPTOPA -,-

nowego bede miec dopiero wiecie kiedy?
W PAZDZIERNIKU, A CO NAJLEPSZE TO W ROKU 2015! -.-

To na tyle.......
jak mi sie nie naprawi dzis komputer, to niestety nie bede w stanie napisac dzis tych postów, których sobie zaplanowalam........ -,-
jesli mi sie naprawi, to napisze o tej godzinie, o której mi sie naprawi i wlaczy :C
wybaczcie, ja mam dosc tego laptopa zrytego, nie stac mnie na nowy ;(;(;(

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Biedna Nat :C /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam praktycznie to samo. Ani z laptopa, ani z komputera nie da sie korzystac. Wiem co czujesz... Sama nie wiem kiedy w koncu rodzice kupią nowego laptopa ;/ ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupi laptop, zamordować go. A może i nie, bo wogóle nie będziesz pisać ;d. Biedna ;c/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak masz windows 8 to nic dziwnego mój tata (informatyk xD) uważa że windows 8 jest ok ale i tak czasem mówi że to badziew.../ loserka

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)