Menu

piątek, 6 czerwca 2014

Zapraszajcie! XD

Hey wam!
Tu Nat, niektórzy boją się założyć konta na dogry.pl, ale ja bardzo zachęcam!
to wcale nie jest nielegalne, wręcz przeciwnie-LEGALNE!
zbierajcie punkty i miejcie VIP, SC, Diamenty na MSP!

już mam 20 znajomych, więc przy tworzeniu konta możecie mnie zawsze zaprosić XD

dziś dostałam kolejne dwa zaproszenia....
Jedno od NewYork222....... Przyjęłam, ale nie wiem czy słusznie...

Portal jest po prostu bajerancki!
rejestrujcie się ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Już mam 100 pkt xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Może się odważę. http://bzdurnopis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)