Menu

piątek, 27 czerwca 2014

Wyświetlenia, obserwatorzy!

Hey wam!
Tu Nat, po tym jak mój laptop zepsuł się na wieki, nie pisałam za dużo postów, bo miałam do dyspozycji tylko telefon, jednak teraz mam laptopa i sami widzicie, że piszę tyle ile kiedyś :D
więc za ten mój czas przebyty bez Was, chciałam podsumować wyświetlenia itp...
na początku prowadzenia tego bloga było was zaledwie 10, a nawet mniej którzy w ogóle w jakiś sposób czytali tego bloga, jednak chciałam uzyskać czegoś więcej, chwili sławy, przyznam że chciałam być sławna i może sobie zasłużyłam na dalsze losy tego bloga, że zajdę aż tak daleko. Jednak moim zdaniem "sławy" w takiej gierce nie ma, po prostu jest się znanym pośród internautów, więc nie uważam siebie za jakąś sławną gwiazdę, ale czasem żałuję tego że zaszłam tak daleko XD

Dziękuję za tyle
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Trochę, a nawet bardzo duuużo !!! / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że masz nowego laptopa! ;* / Dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Jak dużo wyświetleń! Gratulejszyn! /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wyświetleń jest już 177414 ;p/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego mam coś takiego że nie mogę ani stworzyć konta ani wpisać loginu i hasła ? :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)