Menu

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wyliczanka krwi!

Hey wam!
Tu Nat, siedzę sobie spokojnie na MSP a tu nagle dostałam taką wiadomość:

WYSTRASZYŁAM SIĘ, WIĘC POSTANOWIŁAM OBEJRZEĆ JEJ TEGO FILMA, ALE JESZCZE GO NIE BYŁO D:
ze strachu zaczęłam chodzić po chatach i co ja widzę?!

Wystraszyłam się, nagle zobaczyłam że ma jakąś najkę....
Weszłam w jej profil, no i oczywiście co ja widzę?!
film ze mną o jakiejś krwi!
a do tego jest tam moja najka VampireGirl10!!!!!!
Filmy o mnie i  mojej przyjaciółce zrobiła:
PotkieNight oraz PotkieStar
Mają również w znajomych jakąś Deleted User z dziwnym opisem, tak jakby to była jakaś wyliczanka!
PotkieNight ma właśnie coś typu Lupown, czyli jakąś wyliczankę o krwi, w której akurat Lupown występuje jako zaginięta D:
Oto profil PotkieNight z wyliczanką o krwi o.o

Ona ma również film o mnie, Arli i VampireGirl10, jest również Lupown D:
a może one się znają z Lupown, hm? o.o

A teraz profil jej najki PotkieStar, która stworzyła nie wyliczankę lecz jakieś dziwne scenki o krwi! o.o

PotkieStar ma jakieś dziwne dywany, co wyglądają jak krew i wszystko jest jakieś dziwne.....
Niby jeden film, jednak gdybyście wy byli na moim miejscu pewnie byście się przestraszyli
wszyscy się śmieją z ich filmów, no bo fakt..... To nic strasznego jednak trochę mi już emocje opadły :D
wolę nie wchodzić im w drogę, bo boję się ;p
żałuje że je teraz hejtowałam, może się to przerodzić w coś więcej o.o
wolę ich nie zgłaszać, bo samej mi się pewnie dostanie O.O

Chcę się trzymać od nich z daleka..........

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :( przykro mi:( mam szczęście ze mnie tak nielekkają wiem dlaczego wszyscy źli tak do cb bo jesteś znaną moviestar;)

      Usuń
  2. To jakieś dzieci co chcą byś o nich napisała o blogu ;) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. żeczywiście to dziwne bo wchodze na ich profil o momentalnie ona i jej najka mnie zapraszają i 2 razy napisali mi tą wyliczanke wiem jak to jest też się boję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam/Emcia:3 na msp Emilka601

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym to zignorowała -.- To tylko jakieś ciecie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. :BB A jak o Tobie zrobię posta to będziesz zła? :v XDD

      Usuń
  7. Niewiem. OK, widzę Cię tu, PotkieStar.
    Czy jesteś hakerką?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hacki na konta nie istnieją!Moja kol chciała takiego zainstalować a w Google żadnego nie było!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)