Menu

piątek, 13 czerwca 2014

Wyczerpujący dzień #2 -13 piątek x.x

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj po szkole poczułam ogromną ulgę, dlatego że dzisiaj już wystawiali oceny i poprawiałam biologię z oceny 3 na 4, no i myślę że poszło sprawnie :D

bardzo się cieszę, ponieważ mam średnią powyżej 4.50 a i tak dostanę swojego laptopa jak wspominałam!
nareszcie być może nie będzie przeszkód do tego, abym pisała Wam dużo postów :D XD

Jednak dzisiaj jest ten pechowy dzień..........
obym nie spotkała więcej czarnych kotów na mej drodze, chociaż chodzi taki jeden co się bawi z moją siostrą na podwórku x.x

dzisiaj 13 piątek a do tego oceny wystawiają........
jak u was po szkole? ;x
To do zaraz ;**
aha i resztę co mi się dziś zdarzyło opowiem jutro X.X

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. U mnie też dzisiaj wystawiają oceny X_X /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze ołówkiem :p/ Agnes010

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)