Menu

niedziela, 1 czerwca 2014

Wróciłam sobie *O* XD

Hey wam!
Tu Nat, właśnie niedawno wróciłam z mojej wycieczki, którą zorganizowali mi rodzice w dzień dziecka XD
nudziło mi się :C
nawet nic nie dostałam :@ XDD

zjadłam za dużo pizzy, a wcześniej frytek i mi brzuch pękał! X_O nie polecam jeść trzech kawałków pizzy i frytek hahaha XD no chyba, że ktoś jest bardzo wytrzymały :$

Jak widać dodałam już fan klub- #Porkonators, więc jeśli ktoś jest "fanem" tego bloga, może dodać sobie "#Porkonator" do nicku na chat, na asku, gdziekolwiek! :D

będziecie widzieli małą informację na ten temat po boku bloga >>>>>>>>>>>>.

dziękuję ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Fajnie ,że wróciłaś. ^^ Ja na urodzinach zjadłam 6 kawałków pizzy. :D Zapraszam: Bzdurnopis.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sb o 21 godzinie zamówiłam pizze max i musiałam całą zjeść cało ;-; / * koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Moge miec w nicku ,,nats ,a nie porkonators? Bo ja zawsze mam takie długie nicki xd. /Najlepszy degustant żelek haribo :*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)