Menu

środa, 4 czerwca 2014

VIP za punkty-kolejne informacje!

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie jak kiedyś podałam Wam stronkę dogry.pl? mówiłam tam, że można zdobyć vipy za punkty!
ale pewnie pamiętacie Juss, prawda?
ona Wam napisała posta, że to nie legalne, bo moderatorzy jej napisali że ta strona wyłudza dane!
hahaha wcale że nie!
strona dogry.pl jest całkiem legalna!
na niej są tysiące, a nawet miliony użytkowników zbierających punkty, aby wymienić na rzeczy typu VIP nie tylko do MSP!
można tam zdobyć następujące VIPY:

Te vipy to są vip elite!
więc warto...........
Skąd wiem, że to nie oszustwo?
-To proste!
znam już wiele osób, które to robiły i ZADZIAŁAŁO!
najlepsze jest to, że jak sobie wymienimy te punkty na vip elite, to dostajemy również te starcoins i diamonds, które są w pakietach danego vipa elite na MSP

a moderatorzy piszą tak, żeby ludzie kupowali jak najwięcej tych vipów za pieniądze, które oni dostawają
ja już mam konto, na razie mam 85 punktów, i polecam tam założyć konto
mój profil:

link do mojego profilu: >>>KLIKNIJ<<<
link do rejestracji:>>>KLIKNIJ<<<
a tak na marginesie, to gdyby ta strona była nielegalna, to dawno zostałaby usunięta przez policję.....
ok, idę zbierać więcej punktów
paaa!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

11 komentarzy:

  1. Ej no jak szybko zdobyć w tym pkt ? >.< XD
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odpowiadam na pytania, ale dopiero po tygodniu otrzymam wszystkie punkty.
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się zarejestruje :) /Grejpfrucik z tfm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam konto od 4 msc i mam chyba 1475 pkt. ... ta na tym zdjęciu to ty?! O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Może założę :)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja założyłam! *.* /Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam narazie 81 -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam od dawna konto. Około 600 pkt. I MSP wcale nie traci kasy, bo dogry kupuje te vipy, bo dogry zarabia tysiące dziennie z tej strony ;) ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! Nareszcie się zapogowałam na konto Google xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę dla mnie to podejrzane. Wolę być bez VIP. http://bzdurnopis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)