Menu

poniedziałek, 2 czerwca 2014

*U*

Hey wam!
Tu Nat, wiecie co?
w poprzednim poście pisałam o kimś, kto mnie po prostu rozbroił ........
i nie uwierzycie!
okazało się że to NewYork222 !!
ona ma u mnie moderatora na chat, a na jej blogu to byłam tylko raz w życiu!
haha jebie, myślałam że ona jest fajna
jednak można się pomylić co do niektórych ;)
a bloga zmieniłam już z miesiąc temu, i ona się czepia
i to ona chyba zgapiła ode mnie, a nie ja od niej
nawet nie znam linku do jej bloga -,-

żal ;___________;

nie wiesz? nie piernicz
ale się zbulwersowałam.........

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)