Menu

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Rocznica bloga! XD

Hey wam!
Tu Nat, pomimo ze mam zepsutego laptopa nic mi nie zepsuje tego dnia :D
dzisiaj mija pierwsza rocznica bloga, i jest to dla mnie wazny dzien :D

nie narzekam na zepsutego laptopa, bo spedzilam mile czas przy ognisku na wycieczce, a potem reszte dnia spedzilam z ziemniakiem (NatsumeDash) XDDDDDDD oraz z Gosia z klasy u niej na placu i "farmie" XDD bylo tak zajefajnie ze masakra hahahha

krecilysmy filmiki swoje trudnych spraw, dlaczego ja i dzien ktory zmienil moje zycie
hahahahaha
planowalysmy dodac te filmy na bloga i je wam pokazac, ale stwierdzilysmy ze to tylko dla siebie bo az siara hahahahahhaha
nie bede zdradzac juz szczegolow XD

chcialam napisac tylko tyle, ze mile spedzilam ten dzien i o to chodzilo B) xd no i na dodatek nie ma mamy w domu wiec jest mega git!!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS nie napisze juz dzis nic, bo mam zepsutego laptopa PONOWNIE, tak jak pisalam wczesniej
moze do jutra, papaaa ;****** ♥

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)