Menu

środa, 25 czerwca 2014

Pytanie

Hey wam!
Tu Nat, jak pytałam o windows 8 to są praktycznie same pozytywy, więc chciałabym zapytać o szczegóły i jeśli ktoś ma czas, to mógłby dać jakąś opinię o tym systemie? Chcę o nim dość dużo wiedzieć bo już jutro kupuje nowego laptopów z tym systemem, bo niestety nie ma już windows 7 na naszym rynku :/
Poza tym, dużo osób się skarży że bardzo się zacina i nie można spokojnie siedzieć na internecie, obawiam się tego :/
A tak na koniec, czy windows 8 jest łatwy w obsłudze?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

15 komentarzy:

  1. Mi się nie zacina ^^ Według mnie Windows 8 jet super ;) Ja ci go bardzo polecam ;3

    Pozdrawiam :3

    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety się na tym nie znam :| /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie 8 jest dosyć łatwa w obsłudze, chociaż zbytnio się nie znam, bo mam go dopiero od niedawna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak moja siostra dostała Windowsa 8 to na początku go nie ogarniałyśmy, ale po jakieś godzinie (...) było ok. / dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  5. Do siedzenia na necie jest jak każdy, ale moja starsza siostra która musi dużo korzystać z innych programów, skarży się że jest zły ;/ Jednak łatwo go ogarnąć, nie jest skomplikowany czy coś ;D Tylko podobna ta aktualizacja darmowa (windows 8.1 ? bo nie pamiętam xd) jest do dupy...:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie polecam Windows 8 ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja posiadam Windows 8, i sama go mam:D Chodzi szybko i sprawnie.... a komputer z nim? polecam Sony Vaio dotykowy

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam windows 8 i tylko raz mi się skype zaciął C:. Ogólnie windows 8 się chociaż mi nie zacina i jest płynny C:. A co do komputera polecam Lenovo G505s (czyli ten którego ja mam C:) za około 2200 złotych, ma strasznie dużo pamięci bo około 850 gb ;3.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam 8 i mi się zacina ale to może przez komputer więc nwm / *koli

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam Window's 8 i nie zacina się nic ale ciężko pobrać i wgrać gry typu ; Amnessia , The sims 3 ( a co dopiero 4 ) Minecraft Za błędy sory ;C/ uyop157

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest ok. ale po jakiś 3 miesiącach zaczyna ci się jak np odłożysz go na 30 min to błąd systemu -,- i od nowa się włącza

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam windows 8.
    Nie zacina się i jest łatwy w obsłudze :D /mara0099

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)