Menu

czwartek, 5 czerwca 2014

PRZYPOMNIENIE!

Hey wam!
Tu Nat, na szczescie juz wybory komentatorki za nami 5 dni temu :D teraz nasza zwyciezka *koli niech sie cieszy swoja chwila, bo jej sie nalezalo XD
zauwazylam, ze jak ktos jest juz komentatorka/komentatorem, to nie komentuje juz potem postow ;O
(czasami sie zdarzy) XD

no coz to do rzeczy....
A wiec chodzi mi o to, ze juz za 5 dni sprawdzam wasze wszelkie prace na e-maila!
przypominam, ze prace wysylamy na maila 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl
dziekuje ;D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Kocham Twój blog.. *-* Meow. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się pisać komentarze jak najczęściej :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jak Emily McCline - też kocham blog <3
    -Legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałam komentować ale wgl nie mogłam tego kliknąć ;-; / *koli

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też go kocham ;d/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)