Menu

piątek, 20 czerwca 2014

Przestańcie wierzyć w te głupoty!

Hey wam!
Tu Nat, znowu akcja o DoGry.pl, mnie to już denerwuje, widziałam ostatnio pewien komentarz na moim blogu, który teraz Wam pokażę w formie tekstu z notatnika, żeby było lepiej widać:

Przecież to kłamstwo na kłamstwach, dzisiaj gdy zalogowałam się na DoGry.pl zobaczyłam również to na forum:
(kliknij, aby powiększyć)

Czy wy żeście poszaleli!?
ludzie przez te Wasze wymysły i brednie chcą się usuwać!
przestańcie spamować forum, blogi i internet takimi śmieciami!
gdyby ta strona kłamała, dawno by jej nie było bo by ją usunęła POLICJA, bo przecież gdyby kłamali to by naciągali i zabierali pieniądze bezmyślnych dzieci lub młodzieży, a nawet dorosłych!
oczywiście napisałam komentarz (zaznaczyłam na czerwono):
 Tak, moi znajomi korzystali z tej stronki i już sobie robili za punkty VIP'a, więc mam pewność że to prawda, zresztą widać komentarze powyżej "TA STRONA JEST BEZPIECZNA, SAMA SPRAWDZAŁAM"
zresztą ja również sprawdzałam, i nic mi z telefonu NIE ZEŻARŁO, wręcz przeciwnie, dostałam kod który działał, zresztą pokazałam Wam dowody na blogu.....
Wiecie, to już nie moja sprawa jaką wy macie wiarę w tę stronę, czy też nie, ale wiecie co? tylko marnujecie i tracicie szansę na darmowego VIP'a, taka okazja się nie zdarza, a ta strona spadła z nieba......
Oni zarabiają z naszych PUNKTÓW, które wymieniamy na VIP'a, bądź na coś innego do innych gier, a nie z naszych PIENIĘDZY.........
No bez przesady, ale skoro chcecie nadal wierzyć w te bzdury, i zaprzepaścić szansę, to już nie moja sprawa :)
ja jeszcze muszę zebrać 200 punktów i mogę mieć VIP'a już, więc możecie wiedzieć, że wymienię sobie te punkty na VIP'a, ale ja zbieram na rok także muszę więcej uzbierać ;__;
róbcie co chcecie, ale mnie to już wnerwia.......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Ja spróbuje... ale najpierw z innego konta / mosa78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam cie na msp jestem : majkaw2333

      Usuń
    2. Znam cie na msp jestem : majkaw2333

      Usuń
  2. przecież to jest bezpieczne moi znaj też mają vip z tej strony.../ *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest bezpieczne i legalne. Nawet taka jedna głosiła o tym na chatcie i miała VIPA.

    PS. Ja zbieram na miecha. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie wiem ^^/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest bezpieczne. Moja znaj wymienia je i nigdy nic się złego nie stało. Sama zbieram na vip na 3 miechy ^ ^ / @(OLA)@

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam do modów w tej sprawie i wiecie co powiedzieli?ŻE TA STRONA NIE LEGALNIE WYCIĄGA PIENIĄDZE OD DZIECI I MŁODZIEŻY POPRZEZ WYSYŁANIE SMS'ÓW! Wierzcie modom ;-; Oni znają tą grę najlepiej ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, że nie ubyło mi nawet grosza (:

      Usuń
    2. To dziwne, że nie ubyło mi nawet grosza (:

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)