Menu

piątek, 13 czerwca 2014

Przecież wiem ;___________;

Hey wam!
Tu Nat, jak pisałam wcześniej w postach, założyłam sobie strój kibica, który stworzyłam i kupiłam XD
i dałam sobie w końcówce opisu "KIBICUJMY!!! XDDDD"
wiele osób myślało, że ja nie wiem że polska się nie dostała, i NIE gra..........
Przecież wiem, OMG...............

słowo "KIBICUJMY" to nie oznacza od razu, że kibice na Polskę, skoro ona i tak nie gra -,-, no ludzie ogarnijcie się trochę ;__;

dostawałam ciągle wiadomości typu:

głupia nie jestem........
Wiem przecież..........
pisało tak do mnie chyba z 10 osób -,-
to co nie mogę się już ubrać tak bardziej "po polsku", ani nie napisać opisu żebyście kibicowali?
O LOOOOOOL
wszystko od razu bierzecie tak na "odwal się", ale pomyśleć to już nie pomyślicie ....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Nom ja jestem na biało czano noi co xD / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg co za dzieci -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Znasz ich, każdy się musi czepiać ;_; / Monika123587

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)