Menu

czwartek, 12 czerwca 2014

Problemy z punktami -,-

Hey wam!
Tu Nat, ostatnio wkurza mnie to dogry.pl, bo niby dodają punkty za odpowiadanie na pytania w ciągu siedmiu dni roboczych, to mi już wiszą chyba ponad 1000 punktów i nadal ich nie widzę -,-

napisałam już do nich upomnienie, ale oni oczywiście NIC!
kod promocyjny był po południu to oczywiście każdy już zabrał i w 5 minut 200 kodów zniknęło -,-

trzeba ocenić 100 obrazków żeby dostać 5 punktów, a ja muszę nędzne 9750 coś obrazków ocenić, żeby dostać 5 PUNKTÓW! -,-
a limit oceniania to 200 dziennie.........
Nie no kurczę, mam dosyć tej strony niby można jej zaufać no ale wiecznie oszukują -,-

zgłoszę tą stronę, jeśli tym razem mi do cholery nie odpiszą! -,-
powinnam mieć już ponad 2000 punktów, a mam:

przecież to jest nie do pomyślenia, mam ich dość! -,-

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. I tak masz dużo Pkt. O.O /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi żadne punkty nie doszły za odpowiedzi i pytania. :(
    I mam 110 punktów!!!!! Tylko...:'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie długo możesz mieć vip na tydzień / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo jak bobr125 :(( zadaje pytanie i nie mam pkt x-o /Katy Perry 12341

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze czekam. Mam zaledwie 100 pkt ;c/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że to jest nielegalne?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)