Menu

niedziela, 1 czerwca 2014

Pośpieszcie się ;O

Hey wam!
Tu Nat, jeszcze jednego posta napiszę przed pójściem, bo mieliście mi wysyłać rysunki a nawet nie rysunki tylko jakieś zwykłe napisy na kartkach związane z moim blogiem i miałam już dzisiaj robić z nich tło na bloga jednak mam ich ZA MAŁO ;C mam ich zaledwie 10, a potrzebuję 15-20 do kolażu na tło ;/

Proszę postarajcie się to jakoś wysłać na maila dla przypomnienia:
4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl

Zachęcam serdecznie, i przesuwam termin do 10 czerwca :D
dziękuję <3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. :o zapomniałam ;x to już zaczynam coś robić ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci wysłałam obrazek O.O ok to wyślę jeszcze raz xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)