Menu

sobota, 14 czerwca 2014

Pomysł

Hey wam!
Tu Nat, czy Wam też nudzi się już MSP z powodu lagów jakie tam panują, i z nudów? ;/

mi tak............
tak szczerze ja już w to nie gram, wchodzę tam może raz lub parę razy w tygodniu a czasami w ogóle żeby się przebrać lub zmienić opis............
więc mam pewien pomysł..........
mogliby jakoś na przykład ubrania w sklepie zrobić coś w takim stylu jakie jest na stardoll.com czyli takie sklepy by były fajne, że ciuszki na manekinach i nic się nie zacina, ciuchy takie bardziej realne jak w rzeczywistości, i bez lagów........

jakby MSP miało coś w stylu stardoll to po prostu by było super........
chociaż mogliby zrobić coś takiego:
Wystawy różnych sklepów MSP:


Różne typy sklepów z odzieżą:

różne sklepy z meblami itp.....:
Różne kosmetyki do makijażu, akcesoria do włosów i nie tylko:

i żeby w sklepach było coś takiego:









Co wy na to?
w końcu to gra dla nas, i my powinniśmy mieć tą grę po naszemu........

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

9 komentarzy:

  1. Ja chyba zacznę grać w stardoll :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam wolę obecne MSP :)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba założę konto na Stardoll /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na stardoll się nazywam mela.wow :33 /NewYork22

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie by było. Ale nie zapominajmy, że oni robili to latami, pamiętam jak grałam w trzeciej klasie w stardoll to wtedy było mało sklepów itd. :x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię stardoll i odeszłabym gdyby było tak na msp. ;/ Ale to Twoje zdanie i je szanuję. C:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)