Menu

piątek, 27 czerwca 2014

Podróż w Irlandię XD

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj wyjątkowo nudziło mi się i postanowiłam pogadać sobie na blogu z ludzmi, i spotkałam takie fajne dziewczyny, z którymi robiłam sobie "jaja" na Irlandzkim MSP XD
działo się dużo, oto fotki z naszej zabawy:





Hahaha, to my w wariatkowie ^,^
Fajnie się bawiłam, i też uśmiałam
też im wyjawiłam pewien sekret, którego mam nadzieję że nie powiedzą bo nie chcę robić z tego dymu, bo wtedy to już całkiem będę mieć lagi w cholerę jak się dowiecie, zresztą nie będę tutaj nic dodawała ;*

3majcie się ♥
jeszcze takie fotki nas na Polskim MSP:


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Nie bój się sekret to sekret. ;d ;3
    Musimy robić więcej podróży w inne kraje XD
    /PannaJones

    OdpowiedzUsuń
  2. Sekret jest bezpieczny nie bój się :3 Czeka nas USA ;D /$ EmoJula $

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiała być beka xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być fajnie:)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarpoś kiedyś / mosa78
    *zaproś
    PS. z innego kompa jestem

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)