Menu

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Po nocy hackerów- 100 /H

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj jak wiecie zastała Nas noc hackerów, która bardzo dużo osób przeraziła, mnie także......, dlatego podczas tej nocy dużo osób zebrało się na blogu i pisało o tej nocy, że coś się im wyświetla, że ktoś się włamał itp.... o.O

dużo osób było przerażonych, wcześniej jeszcze przyszła Patricia45, bo o niej jakiś hacker prawdopodobnie pisał na forum o.o
Ludzie mi zaczęli podawać loginy i hasła do ich kont, żebym się nimi opiekowała przez tamtą noc, i gdy siedziałam na koncie mojej koleżanki napotkałam się na dziwną rozmowę z pewnie Wam nawet znaną
100 /H
oto rozmowy:






Postanowiłam sprawdzić jej profil, i było takie coś:

I zauważyłam także, że ma pewną dziwną osobę w najkach, weszłam w jej profil i......:

Później już chyba wróciła 100 /H, bo się ktoś dziwnie zachowywał
O.o




Albo 100 /H zrobiła coś tej Anii poważnego jak mi opowiadała, albo sobie jakieś żarty robiła, bo ja już nic z tego nie rozumiem........

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Teraz wiem kto to jest B) / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kumam nic xD. Muszę czytać jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwna ta noc hackerów...... /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ty ta Ania to czytasz to nie wzywaj Pana Boga na daremno

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)