Menu

wtorek, 3 czerwca 2014

OmG znowu.... ;-;

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie gdy miałam problemy z wejściem na swojego bloga? o___O myślałam, że już po wszystkim bo gdy to zniknęło, to już tego nie było, ale potem na gg napisała mi Patricia45 z informacją, że nie może wejść na swojego bloga bo ma taki błąd jak ja kiedyś O,o więc weszłam na jej bloga, i miałam też błąd na jej blogu, dokładnie taki sam jak ja miałam całkiem niedawno O.O
następnie powiedziała mi, że także nie może wejść na mojego bloga bo ma takie same coś jak u niej na blogu, to weszłam także na swojego bloga no i bum!
też to mam........

My do tej pory nie możemy wejść na swoje blogi O__O jakim cudem wy Nam wchodzicie na nie? O.O.O.O.O

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. naszczęście u mnie tak nie jest / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrz co się stało z blogiem Lyod!!!!
    Ratunku :(:( Ja się boję:(
    Your way

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzem tak że wchodzę w link: http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2014/05/jak-zdobyc-kogos-haso-to-nie-hack.html i z tego linku przechodzę na stronę główną. xd Wystarczy wyszukać byle jaki post i wejść na stronę główną bloga. ;)
    /Kasinaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś normalnie wchodzę O.O /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)