Menu

poniedziałek, 2 czerwca 2014

OGARNIESZ SIĘ?!-WKURZASZ MNIE! -,-

Hey wam!
Tu Nat, nie to że ta NewYork222 mnie wkurza, tylko powiedziałabym po prostu GORZEJ -,-
znowu do mnie pisze, bezczelna! -,-""""""""

(ja to ta zaznaczona w czerwonej ramce)


Nie masz prawa wyzywać mnie od idiotek!
A SKORO TAK, TO JA MAM PRAWO CIĘ WYZWAĆ OD CHORYCH PSYCHICZNIE!
JESTEŚ JUŻ PO PROSTU NIE ZNOŚNA I NIE NORMALNA!
PRZESTAŃ KOBIETO Z SIEBIE SIARĘ ROBIĆ!

ROBISZ AFERĘ BO MAM JUŻ OD PARU MIESIĘCY BLOGI, KTÓRE POLECAM
NIE JEST ZAKAZANE POLECANIE BLOGÓW
I NAWET NA TWOIM BLOGU NIE BYŁAM! TYLKO RAZ JAK MNIE ZAPYTAŁAŚ, A TO BYŁO DAWNO I MIAŁAŚ CAŁKIEM INACZEJ!
WIĘC TO TY ZGAPIŁAŚ
JESTEŚ NIE NORMALNA
POKAZAĆ CI ILE OSÓB POLECA BLOGI?
DOBRZE, PROSZĘ BARDZO:




TO JEST WZIĘTE Z RÓŻNYCH BLOGÓW -,-
MAM JESZCZE POKAZAĆ WIĘCEJ BLOGÓW, KTÓRE POLECA INNE BLOGI?
JESTEŚ PO PROSTU NIE NORMALNA
JA SIĘ ŁAPIE ZA GŁOWĘ W TEJ CHWILI I MYŚLĘ JAK LUDZIE MOGĄ MIEĆ TAKIE IQ ;_______;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

8 komentarzy:

  1. A ja z nią prowadzę bloga.Zawiodłam się na niej. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z nią prowadzę bloga.Zawiodłam się na niej. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z nią prowadzę bloga.Zawiodłam się na niej. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest psychiczna ! Przeciez każdy chyba ma na blogu zakładke ,, po,ecane blogi'' / *koli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie obrażasz C: A tak P.S to była moja siostra

      Usuń
  5. Omg O.O ludzie! Przecież nie ma nigdzie zakazu polecać czyjś blog! /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam ,, polecanych blogów " / mosa78

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)