Menu

środa, 4 czerwca 2014

Obiecany Look

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie gdy pisałam co sądzę o nowym tle i wyglądzie MSP?
zapomniałam tylko o jednej rzeczy czyli look XD

stworzyłam jakiegoś tam, nie specjalnie musi być ładny, ale niektórym naprawdę podobają się moje stylizacje, więc macie ;3

Lubię takie luźne i oryginalne stylizacje, więc starałam się zrobić taki na lato XD
jak dla mnie nie jest za drogi, bo tylko 2000 StarCoins, ale jeśli ktoś chce dorzucić tatuaż na nogę lub inny unikat, który ma to zawsze może założyć :D
oto co potrzebujemy:


Look jest dla osób z członkostwem VIP, dlatego że zawiera produkt VIP XD

kolory ciuchów:


jest tam również trochę zielonego w pewnych miejscach sukienki, więc możecie też dodać :)

i jak?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nay

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)