Menu

piątek, 20 czerwca 2014

Nowe tło

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj zauważyłam że dodali nowe tło, moim zdaniem jest ładne i od razu mi się kojarzy z naszymi ciepłymi wakacjami, chociaż nie zawsze :D
obrazek może być trochę taki nie fajny, ale to dlatego że wczoraj nie miałam internetu, jednak dziś już mam i nie chce mi się robić od nowa zdjęć XD
 moim zdaniem 10/10, takie tła mi się podobają, a co do kolekcji to jest jak dla mnie bardzo ładna, jednak podobają mi się w większości te rzeczy, które są dla VIP :C a niestety teraz nie mam kasy na VIP'a, no i sobie nie kupię chyba tej kolekcji;/

Zaraz przedstawię Wam look w następnym poście ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Może zdążyszz dogry xd / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba *-* /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też się podoba *.* xd / *koli

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)