Menu

czwartek, 5 czerwca 2014

NO NIE!

Hey wam!
Tu Nat, jestem zalamana......... Pewnie zauwazyliscie, ze nie pisalam polskich znakow w poprzednich postach jedynie moje pisac "ó" ..........
No to zgadnijcie co sie stalo ;)

znów zepsul mi sie laptop........
Po prostu swietnie ............
nawet nie moge wejsc na MSP ani nie moge Wam robic zadnych screenow na bloga..........
a pasek startu i ikony znów sie zmienily, a na dodatek ten pasek sie zrobil znowu taki brzydki, szary i stary -,-
mam dosc........
nie wiem czy dzis cos jeszcze napisze, bo skoro nie moge wejsc na msp ani robic zdjec, no to nie mam o czym pisac i taka prawda X.X

to jest jedna wielka porazka........
ehh...., a tak sie cieszylam....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS jesli ktos wie o co chodzi, prosze mi napisac jak moge to naprawic i przywrocic mój komputer do poprzedniego stanu ;( poogladalabym cos na youtube, no ale niestety mój glupi laptop nie pozwala mi na to ;(

10 komentarzy:

  1. Może jednak twój komputer jest za stary, i musisz kupić nowy. ;C Nie wiem, co ci doradzić! :'( /Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh nwm co z tym zrobić ;cc ale naorawde współczuje ;cc / *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. może daj stare screeny w zakładce z tego bloga" jakoś tak i zgadzam się z Emily / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba kupić nowy, ale chyba nie masz kasy, bo zrobiłabyś to już dawno. Rozumiem cię, mój laptop to też cmentarz -_- / Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna Nat :C Nie przejmuj się :'''
    -Legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety niewiem jak pomóc :( /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz kopię zapasową systemu??
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś biedna! Najlepiej zdjęcia przeżuć na płytę! Mogą zniknąć! http://bzdurnopis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak miałaś niedawno aktualizację, możesz przywrócić komputer do tego stanu, ale nie wiem dokładnie jak ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem jak ci pomóc o sprawie laptopie ale wiem jak na komputerze więc tak miałam a może i gorzej bo bo miałam stary komputer od 7 lat i dobrze się trzymał ale potem coś się działo i musiałam na trybie awaryjnym.Po tygodniu wogule nie mogłam wejść okazało się że muszę kupić nową kartę ,więc kupiłam .Miesiąc później robiło się to samo i dałam komputer do naprawy , okazało się że komputer był okurzony więc dlatego tak się robiło .Powiedzieli mi że muszę kupić nowy monitor ,więc tak zrobiłam i od tamtego momentu nic się nie dzieje na komputerze ale nie moge wejść na moviestarplanet :'(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)