Menu

sobota, 28 czerwca 2014

No i wszystko jasne :)

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie posta o tej całej Martinie?
widziałam wasze komentarze i dziękuję za pomoc, ale wam jeszcze czegoś nie powiedziałam, ta Martina mnie zaczęła wyzywać nawet nie wspomnę od czego, i wypisywała mi że mi usunie bloga i da w nagłówek "Porshia suka" tak jak u Nikuss i Lyod, i że będę mieć tło w kolorze gówna i że nie znam dnia ani godziny kiedy tak się stanie, to jej coś odpisałam a ona do mnie "ZAMILCZ!" i poszła sobie......., myślałam że to prawda ale przeczytałam ten komentarz:
to się uspokoiłam, bo uświadomiłam sobie że ona to zwykła hejterka i tylko zastrasza ludzi myśląc że się jej boimy, przekonałam się o tym w 100% z kolejnych komentarzy:


Dziękuję Wam za pomoc, na początku na prawdę się bałam :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Mój kom tam jest B) / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Martinia to się zachowuje jak podróba Voldemorta xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co ona chciała osiągnąć tym, że ci tak mówiła... Jeżeli chciała zabłysnąć mogła się posypać brokatem XD haha / Dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za mój wstawiony komentarz :) Ps. zgadzam się z diana dudek Pozdrawiam/Emcia:3 i Kocham twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisała Ci te bzdury dawno temu i jakoś Ci nie usunęła bloga -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ja ;P gdyby miała Ci usunąć bloga to by zrobiła to już xD/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)