Menu

sobota, 28 czerwca 2014

No i pierwszy dzień wakacji ^^

Hey wam!
Tu Nat, właśnie sobie tak wstałam i myślę o szkole, szczerze mówiąc pogoda jest u Nas do kitu i ciężko jest myśleć o wakacjach ;/
teraz mam tyle pracy na blogu, że sobie tego nawet po części nie wyobraziłam, bo już w wersjach roboczych mam napisane parę instrukcji i też dałam takie coś jak "o mnie" bo chcę powiększyć menu, żebyście mogli z niego bardziej korzystać i mam nadzieję że się uda :)
dlatego że mam tak zawalone dni instrukcjami przedłużam po raz kolejny wysyłanie prac (to może być zwykły napis, jakiś wierszyk, graffiti, rysunek itp...) tylko żeby to było na kartce, przypominam że wysyłamy to na e-mail 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Spałam do 11 xD / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda nie powala na kolana, ale nie jest aż taka zła. Mam nadzieje że bedzie coraz lepiej z tą pogodą XD / Dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie było rano strasznie gorąco, a potem burza... /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie nie było... xd/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)